понеделник, 18 юни 2012 г.

Измамите на Виваком продължават

Пазете се от SMS-те на Виваком от 1336 и 13361 и ако получите какъвто и да било SMS побързайте да изпратите :
Първо STOP с главни букви на 1336.
Второ STOP с главни букви на 188188.
За да не стигнете до това:

ЖАЛБА
За преразглеждане на сметки за мобилен № 08........
От .......................................
Моб. № ........................

    Здравейте, от два месеца насам получавам прекалено високи сметки. След като си видях фактурите и разбирам, че сте ме абонирали за "услуга" от номер 1336 която ми взима по 2.40лв за получен SMS. След като се запознах с условията при които се предоставя, мога да кажа категорично че не съм изпращал SMS ( START ) за този вид "услуга". Искам да направите проверка, защото съм крайно разочарован от това. Не можете да ме карате да се абонирам за нещо по мобилния телефон, след като при приемане на РЕКЛАМНО СЪОБЩЕНИЕ дори не са описани целите условия и споразумения за някаква си игра, която реално ми КРАДЕ от парите. Аз не съм длъжен да ходя и търся в интернет къде са предоставени тези УСЛОВИЯ за играта Ви и да плащам за нещо, което никъде (в рекламните съобщения) не е описано. Мисля, че за да прочета тези условия ме ЗАДЪЛЖАВАТЕ да ползвам интернет и да търся къде са. Дори линка към ваучерите Ви е НЕВАЛИДЕН (http://web.teracomm.bg/vivablitz/vouchers.php). Като Ваш клиент който използва домашен телефон, мобилни прехвърлени номера и фирмена група - мислите ли, че заслужаваме това?
Надявам се да цените нашите средства, като Ваши и ако е така да преразгледате сметките, които съм получавал два поредни месеца, а вече и трети и вземете правилно и най-вече Коректно решение към клиентите си.

Поздрави !

Уважаеми г-н ............,

Във връзка с Вашето оплакване, искаме да Ви уведомим, че след направена проверка е установено, че за мобилен номер 08......... е имало регистрация за играта VIVA Blitz.
За всяка седмица абонамент за играта се заплаща 2.40 лв. с ДДС, с получено съобщение от номер 13361, след като сте се регистрирали веднъж на номер 1336.
В случай, че абонаментът не бъде прекратен преди края на календарната седмица, същият се удължава автоматично за следващата седмица.
Моля, имайте предвид, че абонаментът за играта VIVA Blitz е прекратен служебно.
VIVACOM няма основание да извърши корекция на Вашето потребление.

Благодарим Ви, че използвахте онлайн канала на VIVACOM!

Aко имате допълнителни въпроси, моля попълнете контактната форма тук
 Уважаеми г-н ...........,

Във връзка с Вашето оплакване, искаме да Ви уведомим, че по повдигнатите от Вас въпроси са извършени проверки по установения ред и за резултатите Ви е отговорено изчерпателно.
Поради липса на нови данни и обстоятелства по случая, потвърждаваме първоначалните си становища.

Благодарим Ви, че използвахте онлайн канала на VIVACOM!

Aко имате допълнителни въпроси, моля попълнете контактната форма тук

С Уважение,

Детелина Георгиева

VIVACOM Обслужване на клиенти

Web site: www.vivacom.bg 
И всичко е един омагъосан кръг. 
Ще им го припомня като ми изтече договора.........

Няма коментари:

Публикуване на коментар